GETTING MY DREAM ITEM!


John LaFosse , Jay, Maine www.koluskomtustudios.com – The worst hosting provider, I’ve ever dealt with. – I was sent to Just host against my will by supergreenhosting. So, the interface looked the same but wow, different service. They outsource their domain registry to PipeDNS and then decided to add domain registry to their hosting panel. Two registery services on one panel. Kinda weird but, I was like they must have reasons. So, I registered a third domain after going thru pipeDNS whom they instructed me to register with. Well, its a week later 5 customer service people two credit card transactions, and no product. I was sent to just hosting billing whom doesn’t have the invoice, logged in, was redirected to another billing service thru supergreenhosting to see that I wasn’t charged. Shell game. I suggested that it be resolved or they will lose my business and they sent me a cancelation notice. A week to register a domain. Would you enter in your passwords with 2 different providers without being consulted on the switch. Big thumbs down on this one. Now, waiting a month for the statement with the hopes my identity wasn’t taken. Talked on the phone with #Justhost this morning and they couldn’t do anything nor had any means of resolution because too many companies were involved. They should be shut down.


EEEK!!! I’m sooo happy!!!! This is a dream
Come true!!! I don’t know if it will be my new main outfit I’m planning on keeping my other one or I may just host a contest and I can draw both of them together or one of each of them anyways… ya! This video was not to brag in any way!!!! But yep! That’s all I have to say! Plz like and subscribe and hit that notification bell
If you are enjoying my videos to know when more come out!

Audio: not mine

Song: Ft. Clear

Cya guys in my next video byeee! 🙂

Bek16 AJ

25 Comments
  • Cherrywolf21 AJ
    Posted at 04:51h, 20 January

    Congrats.. My pink got scammed..

  • Girlpowergaming ARK
    Posted at 10:14h, 20 January

    Congratulations

  • Pokemonkylie2 Aj
    Posted at 13:25h, 20 January

    I didn't like li drag so I traded owo and I knew it was ur dream so I says yese

  • SYLVEON GLACEON
    Posted at 16:15h, 20 January

    CONGRATS AGAIN BEK!!!!

  • Scourge10ed Aj
    Posted at 22:49h, 20 January

    Om-
    A long spike in pc is worth bow tie or something

  • Mojca Stos
    Posted at 16:55h, 22 January

    ur lucky and im such s loser ( its whirl on a random friends account my mom dosent lemme hv my own one)

  • Mickey Dorris
    Posted at 21:16h, 22 January

    Hey bek woukd you like to play aj for a while?

  • Olivia Edits
    Posted at 01:06h, 23 January

    How did u get black tip??

  • luckio
    Posted at 01:32h, 23 January

    Gj! Lol I wish I was that rare

  • Mandy 852
    Posted at 13:42h, 23 January

    Congrats!!

  • Crumble catz AJ
    Posted at 18:59h, 23 January

    WOAH U GOT MY DREAM ITEM! A LONG COLLAR XD

  • Cocomints
    Posted at 20:33h, 23 January

    OMIGOSH UR LONG IS WORTH LIKE A BOWTIE WT HECK

  • Mickey Dorris
    Posted at 22:17h, 25 January

    Bek wheres yhe vid on the collab 😅😅😂😂😂

  • Bonfrox
    Posted at 11:32h, 26 January

    CONGRATS!!!!

  • Catybøwe
    Posted at 23:30h, 26 January

    Congrats! This video is encouraging for me tbh ❤️❤️❤️❤️

  • Cr38ivv3 AJ
    Posted at 23:54h, 26 January

    I have a charm neck if u would wanna offer for it, its only worth jam wings and small add so :3

  • Emma’s Animations
    Posted at 03:19h, 27 January

    Wait is that pc animal jam on a mobile device?
    HOW THOUGH? XD

  • Drëäm Cåtchers
    Posted at 05:51h, 31 January

    Icky I'm working up xd it's hard though xd

  • Sandra Olek
    Posted at 20:36h, 03 February

    CONGRATS!!!!!!!!

  • Oreoblizzard AJ
    Posted at 03:59h, 20 February

    Nice!

  • Gacha _Rxxie
    Posted at 02:49h, 01 March

    Congrats!

  • Laila Playz
    Posted at 05:42h, 09 March

    Omgomg CONGRATS!!!!

  • bella moon R
    Posted at 03:06h, 14 April

    I hv a rainbow spike u wanna offer Ventober

  • Charlie My Cat
    Posted at 02:05h, 03 May

    Omg were both so lucky i got my dream item to furry cuffs!

  • Officially dead
    Posted at 08:07h, 20 May

    Wow you were hella under but congrats owo